TRX מהו אימון

תמונה 3 (1)

פילאטיס ערסלים

פילאטיס ערסלים: רמת קושי- קל עד בינוני

פילאטיס היא פעילות גופנית מוכרת היטב, אשר מחזקת את הגוף בעזרת שרירי ליבה הנמצאים בבטן. היתרון הנפלא של פילאטיס הערסל, הינו הוספת אלמנט משקל הגוף של האדם עצמו המספק התנגדות נוספת. במקום פשוט לעשות את התרגילים הרגילים, השרירים מתחזקים מהר יותר כי הם מושכים את משקל הגוף עם כל תנועה. הערסל משמש גם כמנגנון תמיכה בתנוחות מאתגרות. אין צורך בניסיון קודם על מנת להשתתף בשיעור.

עיצוב גוף ערסלים: רמת קושי- בינוני עד קשה

בדומה לTRX הפופולרי, עיצוב גוף בעזרת הערסל משתמש במשקל גופו של אדם להתנגדות אופטימלית. במקום להתאמן עם משקולות, עיצוב גוף עם ערסל רותם את העצמה של כוח משיכה כדי ליצור אימון מאתגר יותר. כמעט כל תרגיל הוא אימון גוף מלא, זאת מכיוון שכאשר אתה תלוי באוויר אתה חייב לשמור על שיווי המשקל שלך על ידי הפעלת כל שריר בגוף. כמו כן, הערסל מספק כרית תומכת בעת ביצוע תנועות מאתגרות. לסיכום, מדובר בשילוב נפלא של אתגר ותמיכה במהלך אימון קשה.

 עוד…