(יתרונות האימון (עוד

yitronot a'imoun

יתרונות אימון האנטייגרביטי

שיקולים רפואיים – איסורים/אזהרות

כשאנו מאמנים את הגוף, התהליך כולל פיתוח, פירוק ותיקון. המטרה היא לפרק מתחים וצלקות מסיבי רקמת השריר ותוך כדי ליצור גמישות ואלסטיות במפרקים ובשרירים. כמו כן התהליך נועד לרענן את מערכות הגוף המחלים מבלי לגרום נזק נוסף. פעמים רבות, אנשים מגיעים לשיעור יוגה בכדי להחלים בעזרת הטכניקה שהוכחה כמבריאה. אף על פי כן, לעיתים גופם נמצא כבר בשלבי החלמה במהלך הרעה זמנית במצבם הגופני ועליהם לקבל השגחה מגורם רפואי מקצועי. ברשימה שלמטה מצוינים המצבים בהם קיים איסור מוחלט להשתתף באימון, מומלץ לקרוא אותה בקפדנות:

*הריון
*גלאוקומה
*אנשים שנותחו לאחרונה (בעיקר ניתוחים בעיניים, כתפיים, מותניים, גב, ידיים ופרק כף היד)
*קצב לב לא סדיר
*לחץ דם גבוה מאוד/נמוך מאוד
*התקפי סחרחורות
*אוסטופורוזיס/היחלשות עצמות
*אנשים שעברו לאחרונה ניתוח ראש
*נטייה להתעלפות
*תסמונת מנהרת שורש כף היד
*דלקת פרקים חמורה
*סינוסיטיס
*פריצת דיסק
*אנשים שעברו לאחרונה שבץ מוחי
*בקע סרעפתי
*טרשת גבשושית
*פחות מ-6 שעות לאחר הזרקת בוטוקס
בהגיעך לאימון אנטייגרביטי, יהיה עליך לחתום על כתב ויתור סודיות רפואית. באם תבחר להשתתף בפעילות למרות שחלים עליך איסורים רפואיים, בבקשה הקשב בדריכות לגוף שלך. באפשרותך להפסיק את הפעילות בכל שלב. הבטיחות שלך קודמת לכל ונמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו.

ורטיגו
בערך כ-1% מכלל המשתתפים חווים ורטיגו בעוצמה שמונעת מהם לבצע את הטכניקה. סביר להניח כי תחושו סחרחורת קלה לאחר ביצוע תנועות הפוכות או התנדנדות אשר ימריצו וירעננו את זרימת הדם ויגרמו לגופכם לכייל את עצמו מחדש. זוהי תופעה טבעית ונורמלית. בצעו תנוחה מרגיעה (למשל “תנוחת הילד המרחף”, “צ’ילאקס”, “פלאם” או “באק לין”) וקחו נשימה עמוקה, ובמהרה המצב יחזור לתקנו. ככל שתתאמנו לעיתים קרובות יותר, תחושת הסחרור תלך ותפחת. אם אתם חשים אי נוחות ליותר מ-10 שניות, שכבו מתחת לערסל או שתו כוס מים. ורטיגו מורגש בעוצמה בעיקר אצל אנשים שלוקים בדיסלקציה קלה שגורמת להם להרגיש לא בנוח כאשר מותניהם נמצאים מעל הראש. אם זה נשמע לך מוכר, התקדמ/י בקצב שלך וודא/י כי המאמן שלך מודע למצב כך שיוכל להקדיש לך תשומת לב נוספת.